Skip to main content
Page is available only in Latvian
Studentiem

Turpinot ilggadējo Rīgas Stradiņa universitātes un uzņēmuma Spilva sadarbību, 16. maijā Eiropas studiju fakultātes Starptautiskā biznesa un ekonomikas katedras bakalaura studiju programmas Starptautiskais mārketings un reklāma 2. kursa studenti kopā ar lekt. Kristīni Blumfeldi-Rutku devās izbraukuma seminārā uz uzņēmumu.

esf_studenti_spilva_05.2018.jpg

Spilva ir daļa no starptautiskā koncerna Orkla, kurā ietilpst ne vien Spilva, bet arī Gutta, Laima, Ādažu čipsi un citi pārtikas ražotāji Latvijā un Eiropā. Kā prezentācijā norādīja uzņēmuma pārstāve, Orkla mērķtiecīgi apgūst "mazos" tirgus, pārpērkot esošos tirgus līderus, tādējādi izvairoties no sarežģītā iesākuma perioda, kas sevī ietver lielāku risku un, iespējams, arī lielākas izmaksas.

Pirms izbraukuma semināra studenti veica dažādu uzņēmumam nozīmīgu jautājumu izpēti. Projekta izstrādes laikā studentiem bija iespēja apskatīt, analizēt un apkopot informāciju, kas bija jāprezentē ne vien studentiem un docētājiem, bet arī konkrētās jomas profesionāļiem, kas bija kā papildu motivācija darbu paveikt iespējami augstākā līmenī.

Vērtīga bija tikšanās ar Spilvas mārketinga direktoru. Pēc tam, kad bija uzklausījis studentu ierosinājumus un idejas, mārketinga direktors pastāstīja par to, kā notiek produktu virzība tirgū un kāda ir vispārējā situācija vietējā un ārzemju tirgos. Uzņēmuma darbinieku profesionālajai izaugsmei par labu nāk Orkla piedāvātās iespējas – dažādu valstu un uzņēmumu speciālisti nereti savas zināšanas un prasmes pilnveido citos uzņēmumos ārvalstīs.

Studenti uzskata, ka "šādi izbraukuma semināri padara studijas interesantākas, un kopējais ieguvums ir lielāks – rodas ieskats par ražošanu, mārketingu un uzņēmuma vides veidošanu. Turklāt šādi kopā pavadītais laiks ar kursabiedriem ir kas nebijis, jo līdz šim kopā esam bijuši tikai RSU telpās".

Lasiet interviju ar lekt. Kristīni Blumfeldi-Rutku, kura ir RSU "Gada docētāja 2018", ko nosaka RSU studenti.