RSU aicina vidusskolēnus papildināt zināšanas diplomātijā, starptautiskajā biznesā un mārketingā
Vidusskolēnus, kurus interesē diplomātija, bizness, jaunuzņēmumi un mārketings, Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) aicina pieteikties īpašiem sagatavošanas kursiem: Jauno diplomātu līgai un Radošajām darbnīcām biznesā un mārketingā. Kursi ne vien papildinās skolēnu zināšanas pirms eksāmeniem, bet arī iepazīstinās ar augstskolas vidi, mācībspēkiem un absolventiem, šādi ļaujot pieņemt izsvērtu lēmumu par studijām.
Jauno diplomātu līgas nodarbības noritēs no 11. februāra līdz 11. martam, bet Radošās darbnīcas biznesā un mārketingā – 25. martā, kā arī 1. un 15. aprīlī.
Jauno diplomātu līga vidusskolēnus ievadīs iekšpolitikas un ārpolitikas pamatjautājumos. Par to gādās īsta politologu zvaigžņu komanda: profesors Andris Sprūds, asociētais profesors Māris Andžāns, lektors Mārtiņš Daugulis un virkne citu RSU Eiropas studiju fakultātes kolēģu. Erudīcija iekšpolitikas un ārpolitikas jautājumos jauniešiem noder, gan stājoties RSU studiju programmā Starptautiskās attiecības – Eiropas studijas, gan eksāmenos un dzīvē kopumā.
Jauno diplomātu līga sāksies 11. februārī un noritēs ik sestdienu no 10.00 līdz 13.00, 11. martā noslēdzoties ar eksāmenu. Sekmīgi nokārtots eksāmens tiks uzskatīts par jau nokārtotu iestājpārbaudījumu, ja jaunietis iesniegs dokumentus studijām Eiropas studiju fakultātē šīs vasaras uzņemšanas laikā. Dalībnieks ar labāko vērtējumu noslēgumā saņems studiju maksas atlaidi 100 % apmērā 1. studiju semestrī studiju programmā Starptautiskās attiecības – Eiropas studijas. Jauniešiem, kas sekmīgi beigs Jauno diplomātu līgu un rudenī taps par programmas studentiem, par kursiem samaksātie 90 EUR tiks ieskaitīti kā daļa no studiju maksas.
Tikmēr Radošās darbnīcas biznesā un mārketingā jauniešiem interaktīvā veidā ļaus ieskatīties biznesa un mārketinga pasaulē. Kā izvērtēt savas biznesa idejas tirgus potenciālu? Kā pārdot ideju īstajai mērķauditorijai? Vai un kāda ir emocionālās inteliģences nozīme biznesā? Kāds ir ilgtspējīgs zīmols? Kā veidot prātos paliekošus sociālo tīklu kontus un video reklāmas? Šie un virkne citu jautājumu tiks skatīti trīs intensīvās sestdienās (25. marts, 1. un 15. aprīlis) no 10.00 līdz 13.30.
Radošās darbnīcas vadīs RSU absolventi kopā ar augstskolas pasniedzējiem, savas jomas praktiķiem – Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika vadītāju Anželiku Berķi-Bergu, starptautiskās start-up programmas Starptautiskais bizness un jaunuzņēmumu darbība vadītāju Romānu Putānu un studiju programmas Starptautiskais mārketings un reklāma vadītāju Kristīni Blumfeldi-Rutku, pateicoties kuras organizatoriskajām spējām un kontaktu tīklam RSU studenti cieši sadarbojas ar uzņēmējiem un darba devējiem. Darbnīcas tiek organizētas sadarbībā RSU biznesa inkubatoru B-Space un tā mentoru Kristapu Zaļo.
Radošajās darbnīcās jaunieši varēs izzināt uzņēmējdarbības un mārketinga aizkulises, starptautiskā biznesa praksi, tikties ar uzņēmējiem un dzirdēt iedvesmojošus start-up attīstības stāstus, kā arī izspēlēt simulācijas spēles. Radošo darbnīcu dalības maksa – 90 EUR. Apmeklējot visas trīs radošās darbnīcas, jaunieši gūs iespēju bez konkursa iestāties bakalaura studiju programmās Starta uzņēmējdarbības vadība, Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, kā arī Starptautiskais mārketings un reklāma.