Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:6
Kursa vadītājs:Sniedze Vilde
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne; Politikas zinātne; Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Valodniecība un literatūrzinātne

Mērķis

Attīstīt angļu valodas lietošanas iemaņas un prasmes studiju nolūkiem un darbam turpmākā specialitātē un veicināt speciālās ar turpmāko profesiju saistītās terminoloģijas un komunikācijas prasmju apgūšanu un praktisku lietošanu.

Priekšzināšanas

Angļu valodas zināšanas vidusskolas programmas līmenī.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studiju kursā studenti: • spēs izprast un pielietot profesionālo terminoloģiju dažāda veida tekstos sociālajās zinātnēs; • apzināsies dažādas formalitātes pakāpes un pragmatiskas nozīmes; uzzinās: • prezentācijas un pašprezentācijas veidošanas principus; • kā atpazīt un izmantot akadēmiskos avotus un veikt nelielus pētījumus; • akadēmiskās angļu valodas pamatprincipus rakstos; • publicistikas tekstu veidošanas un tulkošanas principus; • pieejas multimediju satura veidošanai; • kā veidot intervijas jautājumus; • kā komunicēt komandā, kopīga mērķa sasniegšanai.

Prasmes

1.Sekmīgi apgūstot kursu, studenti spēs: • apkopot dažādu jomu tekstus sociālajās zinātnēs; • paust un sniegt savu viedokli par politiskiem jautājumiem; • rakstīt akadēmiskās esejas; • piedalīties debatēs • pārliecināti prezentēt sevi un veidot publisko runu; • orientēties akadēmiskajā literatūrā, veikt nelielus pētījumus; • pielietot akadēmisko angļu valodu rakstos, veidot kopsavilkumus, formulēt tēzes, jautājumus, rezultātus un secinājumus; • veidot un tulkot publicistikas tekstus, tajā skaitā arī sociālo mediju saturu; • veidot multimediju saturu angļu valodā; • vadīt intervijas un mediju projektus, veiksmīgi komunicējot grupā.

Kompetences

1.Sekmīgi apgūstot kursu, studenti varēs pielietot savas zināšanas un prasmes turpmākajās studijās un profesionālajā karjerā. Studējošie spēs sekmīgi darboties komandā, pamatojot savu viedokli profesionālos jautājumos; spēs loģiski izteikt savu viedokli gan rakstiski, gan mutiski, izmantojot apgūto profesionālo terminoloģiju.

Plānojums

Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais mārketings un reklāma21. cikla (Bakalaura)ObligātsSniedze Vilde, Anna Jurčenko, Svetlana Muhejeva
Multimediju komunikācija21. cikla (Bakalaura)ObligātsSniedze Vilde, Anna Jurčenko, Svetlana Muhejeva
Starptautiskās attiecības - Eiropas studijas21. cikla (Bakalaura)ObligātsSniedze Vilde, Anna Jurčenko, Svetlana Muhejeva
Sabiedriskās attiecības21. cikla (Bakalaura)ObligātsSniedze Vilde, Anna Jurčenko, Svetlana Muhejeva
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika21. cikla (Bakalaura)ObligātsSniedze Vilde, Anna Jurčenko, Svetlana Muhejeva
Multimediju komunikācija41. cikla (Bakalaura)ObligātsSniedze Vilde, Anna Jurčenko, Svetlana Muhejeva