Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:4 / 6
Kursa vadītājs:Sniedze Vilde
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība; Politikas zinātne; Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Valodniecība

Mērķis

Attīstīt angļu valodas lietošanas iemaņas un prasmes studiju nolūkiem un darbam turpmākā specialitātē un veicināt speciālās ar turpmāko profesiju saistītās terminoloģijas un komunikācijas prasmju apgūšanu un praktisku lietošanu.

Priekšzināšanas

Angļu valodas zināšanas vidusskolas programmas līmenī.

Rezultāti

Zināšanas

Studiju kursā studenti: • spēs izprast un pielietot profesionālo terminoloģiju dažāda veida tekstos sociālajās zinātnēs; • apzināsies dažādas formalitātes pakāpes un pragmatiskas nozīmes; uzzinās: • prezentācijas un pašprezentācijas veidošanas principus; • kā atpazīt un izmantot akadēmiskos avotus un veikt nelielus pētījumus; • akadēmiskās angļu valodas pamatprincipus rakstos; • publicistikas tekstu veidošanas un tulkošanas principus; • pieejas multimediju satura veidošanai; • kā veidot intervijas jautājumus; • kā komunicēt komandā, kopīga mērķa sasniegšanai.

Prasmes

Sekmīgi apgūstot kursu, studenti spēs: • apkopot dažādu jomu tekstus sociālajās zinātnēs; • paust un sniegt savu viedokli par politiskiem jautājumiem; • rakstīt akadēmiskās esejas; • piedalīties debatēs • pārliecināti prezentēt sevi un veidot publisko runu; • orientēties akadēmiskajā literatūrā, veikt nelielus pētījumus; • pielietot akadēmisko angļu valodu rakstos, veidot kopsavilkumus, formulēt tēzes, jautājumus, rezultātus un secinājumus; • veidot un tulkot publicistikas tekstus, tajā skaitā arī sociālo mediju saturu; • veidot multimediju saturu angļu valodā; • vadīt intervijas un mediju projektus, veiksmīgi komunicējot grupā.

Kompetences

Sekmīgi apgūstot kursu, studenti varēs pielietot savas zināšanas un prasmes turpmākajās studijās un profesionālajā karjerā. Studējošie spēs sekmīgi darboties komandā, pamatojot savu viedokli profesionālos jautājumos; spēs loģiski izteikt savu viedokli gan rakstiski, gan mutiski, izmantojot apgūto profesionālo terminoloģiju.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Multimediju komunikācija, MKN3BakalaursObligātsSvetlana Muhejeva
Multimediju komunikācija, MK1BakalaursObligātsSniedze Vilde, Tatjana Zakutajeva, Anna Jurčenko
Sabiedriskās attiecības, SA1BakalaursObligātsSniedze Vilde, Tatjana Zakutajeva, Anna Jurčenko
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE1BakalaursObligātsSniedze Vilde, Tatjana Zakutajeva, Anna Jurčenko
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR1BakalaursObligātsSniedze Vilde, Tatjana Zakutajeva, Anna Jurčenko
Starptautiskās attiecības - Eiropas studijas, SE1BakalaursObligātsSniedze Vilde, Tatjana Zakutajeva, Anna Jurčenko
Žurnālistika, ZR1BakalaursObligātsSniedze Vilde, Tatjana Zakutajeva, Anna Jurčenko
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Multimediju komunikācija, MK2BakalaursObligātsAnna Jurčenko, Sniedze Vilde
Multimediju komunikācija, MKN4BakalaursObligātsSvetlana Muhejeva
Sabiedriskās attiecības, SA2BakalaursObligātsAnna Jurčenko, Sniedze Vilde
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE2BakalaursObligātsAnna Jurčenko, Sniedze Vilde
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR2BakalaursObligātsAnna Jurčenko, Sniedze Vilde
Starptautiskās attiecības - Eiropas studijas, SE2BakalaursObligātsAnna Jurčenko, Sniedze Vilde
Žurnālistika, ZR2BakalaursObligātsAnna Jurčenko, Sniedze Vilde