Uzņēmuma stratēģija un politika (SZF_100)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt izpratni uzņēmumu darbības stratēģijas un politikas izstrādāšanas jomā, balstoties uz stratēģisko plānošanu, šo stratēģiju izvēles kritērijiem, veidošanas noteikumiem un tālāko šo stratēģiju praktisko realizāciju.
Priekšzināšanas
Nepieciešamas zināšanas ekonomikas pamatos, mikroekonomikā un makroekonomikā, organizāciju teorijā un vadībā.
Rezultāti
Studiju kursa apguves rezultātā studenti spēj definēt stratēģiskās vadīšanas un plānošanas būtību un pamatprincipus, izskaidrot uzņēmuma darbības analīzi pēc SVID metodes un konkurentu izvērtēšanas metodes, aprakstīt stratēģiju veidus.
Studiju kursa apguves rezultātā studenti prot izvērtēt situāciju uzņēmumā, izstrādāt stratēģisko plānu, balstoties uz iekšējās un ārējās vides analīzi.
Studenti spēj izstrādāt uzņēmumam piemērotu darbības stratēģiju.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Ieva Kalve | |
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Ieva Kalve |