Ievads profesionālajās studijās un pētniecībā (REK_241)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Motivēt studējošos izvēlētās funkcionālā speciālista profesijas apgūšanai, sniegt pamatinformāciiju par sekmīga studiju procesa norisi RSU un veselības aprūpes, rehabilitācijas medicīnas un sociālās palīdzības organizāciju valstī. Attīstīt studentos pamatprasmes kritiski analizēt zinātnisko literatūru rehabilitācijas nozarē, pamatot zinātnisko pētījumu nozīmīgumu rehabilitācijas attīstībā, sagatavot studentus patstāvīgam izpētes darbam: plānot un īstenot kvantitatīvus pētījumus, attīstīt prasmes veidot ziņojumu par pētījumu.
Rezultāti
1.Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti savas izvēlētās funkcionālā speciālista profesijas ietvaros spēs aprakstīt tās mērķus, uzdevumus un zinātniskos pamatojumus, izpratīs profesijas tiesiskos aspektus, pārzinās veselības aprūpes, rehabilitācijas, sociālās palīdzības un sociālās apdrošināšanas organizācijas pamata principus. Kā arī students apgūs zināšanas par pētniecības attīstību un nozīmi nozarē, kvantitatīviem un kvalitatīviem pētījumiem, pētniecību regulējošiem normatīvajiem aktiem.
1.Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti spēs orientēties veselības aprūpes, rehabilitācijas un sociālās palīdzības/apdrošināšanas organizācijas principos. Pārzinās RSU studiju reglamentējošos dokumentus. Pārzinās RSU bibliotēkas un datu bāžu izmantošanas principus. Kā arī students pratīs formulēt pētījumu jautājumus; parādīt prasmes patstāvīgā zinātniskās literatūras meklēšanā, kritiski izvērtēt zinātniskās publikācijas specialitātē; saprast, izvēlēties un pamatot atbilstošo pētījuma dizainu un metodoloģiju, ņemot vērā ētiskos aspektus; apgūs pamatprasmes veidot ziņojumu par veikto pētījumu.
1.Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studentiem veidosies izpratne par studiju procesu un izvēlētās funkcionālās profesijas specialitāti. Kā arī studenti spēs praktiski izmantot iegūtās zināšanas un prasmes veicot pētniecības uzdevumus, kritiski lasīt zinātniskas publikācijas specialitātē, sagatavot ziņojumus par pētījumiem (rakstisks ziņojums, uzstāšanās, stenda ziņojums).
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Audiologopēdija | 2 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Signe Tomsone, Jānis Vētra, Signe Riekstiņa-Pāla, Daiga Spila, Didzis Rozenbergs, Daiga Šļahota, Anna Davidoviča, Inga Znotiņa | |
Ergoterapija | 2 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Signe Tomsone, Jānis Vētra, Signe Riekstiņa-Pāla, Daiga Spila, Didzis Rozenbergs, Daiga Šļahota, Anna Davidoviča, Inga Znotiņa | |
Ortozēšana - protezēšana | 2 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Signe Tomsone, Jānis Vētra, Signe Riekstiņa-Pāla, Daiga Spila, Didzis Rozenbergs, Daiga Šļahota, Anna Davidoviča, Inga Znotiņa | |
Uzturs | 2 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Signe Tomsone, Jānis Vētra, Signe Riekstiņa-Pāla, Daiga Spila, Didzis Rozenbergs, Daiga Šļahota, Anna Davidoviča, Inga Znotiņa | |
Uzturs | 2 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Signe Tomsone, Jānis Vētra, Signe Riekstiņa-Pāla, Daiga Spila, Didzis Rozenbergs, Daiga Šļahota, Anna Davidoviča, Inga Znotiņa |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Fizioterapija | 2 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Signe Tomsone, Jānis Vētra, Signe Riekstiņa-Pāla, Daiga Spila, Didzis Rozenbergs, Daiga Šļahota, Anna Davidoviča, Inga Znotiņa | |
Fizioterapija | 2 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Signe Tomsone, Jānis Vētra, Signe Riekstiņa-Pāla, Daiga Spila, Didzis Rozenbergs, Daiga Šļahota, Anna Davidoviča, Inga Znotiņa |